عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










 

فقط برای خودم هستم مـــن ؛
خودِ خودمـــــــــ ـ ـ ـ …
نه زیبایم و نه عروسکی و نه محتــــــاج نگاهی
برای تو که صورتــ ـــهای رنگ شده را می پرستـــی
نه سیرتــــــ آدمها را ..
هیـــــچ ندارمــــــ……
راهت را بگیر و برو
حوالی من توقفـــ ممنـــــــــوع استـــ

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

ســـلامتیـه همـه اونـایی که انقــدر خسـتن

که نـه میتونن خیـانت کنـن و نـه حـوصـله دارن دوبــاره عــاشـق بـشن!!!

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

و باز هم تکرار ...
تکرار روزهای سرد ...
من , و دستی که نیست ...
بــرای گــرم کردن پنج انگشت ...
داروخانه ها هم , دیگر آتروپات ندارند ...
افسوس , خدا را شکر , نفسی هست , هااا ...
گرم می شود کمی , با دل یخ زده ام چه کنم , میدانی ؟ ... 

 _________________________________alone for ever

 



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت22:54---5 آبان 1393


عسل
ساعت22:52---5 آبان 1393
سلام وبت عالیه مخصوصا اهنگت عاشقشم منم میخوام نمیشه چی کار کنم؟< s

مهدیبا - باران عشق
ساعت11:20---27 تير 1392

سلام دوست عزیز...
در جمع دوستان باران عشق جایت خالی است.منتظرتم...
تبادل لینک یادت نره !


mahsa
ساعت23:17---14 ارديبهشت 1392
salam/////lishe esme khanande , ahange vebet ro behem begi ?? mamnoon misham

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 14 / 1 / 1392برچسب:جملات تنهایی جدید,تصاویر تنهایی,تصاویر عاشقانه,متن تنهایی,مطالب تنهایی,تنها,عکس تنهایی,,ساعت22:36توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br